Sunday, November 14, 2010

Lamborghini





Så her er nok en bilkake,denne gangen en Lamborghini. Jeg ville aldri trodd at det skulle være så vanskelig å lage disse bilkakene, jeg tror den største utfordringen er å få de til å se like ut på hver side. Det hele starter når du skjærer til kaken, et lite feilkutt å du må lime sammen kaken med krem. Spesielt på denne kaken var det en virkelig stor utfordring da det er så masse detaljer på den, og ikke minst er det utrolig tidkrevende. MEN alt dette er jo så gøy da, elsker å dille med alle de små detaljene, male de i riktig farge  og se at det blir en bil ut av det. ( mesteparten av tiden hvertfall)Denne kaken er til en gutt som heter Ilja til hans 10 års bursdag. Hans favorittspill er et bilspill som heter Need for speed, og hans favoritt bil der er da selfølgelig Lamborghini.Jeg brukte en bil fra spille som modell. Han valge selv smake på kaken selv, så han ville ha en Sjokoladekake med cashew nøtter fylt med banankrem , jeg tilsatte et tynt lag med luftig sjokoladekrem i tilegg.

4 comments:

  1. Oi den var råstili :D Høres spennende ut det fyllet :)

    ReplyDelete
  2. Utrolig tøffe kaker =)=) Skulle ønske jeg fikk til sånne biler.. =)

    Har forresten utfordret deg på bloggen min..
    http://kakebloggen.blogspot.com/

    =)

    ReplyDelete
  3. Tusen takk Lill-Therese:) Så gøy med en utfordring :D:D

    ReplyDelete

LinkWithin