Tuesday, October 18, 2011

Kaken i butikken

Denne kaken var en skikkelig testkake. Damen som bestilte kaken sa at hun ønsket en kake som den i butikken til hennes sønns  forlovelsesfest.  Jeg var sannelig ikke sikker på hva hun mente eller hva hun egentlig ville ha, så etter noen  telefonsamtaler  forsto jeg endelig  hvilken kake hun ville, og ja, hun ville ha  en kake som den i butikken.
Og så var det dekorasjon jeg fikk ikke  noen eksakt svar hva hun ville ha der heller. etter enda noen flere telefonsamtaler sa hun, "jeg stoler på deg Julie, alle kaker du lager er alltid så vakre" Etter at hun sa det fikk hun mye mer kake enn  det  hun ba om, jeg er ikke veldig vanskelig å smigre: D Men tilbake til kaken i butikken. Kaken i butikken er faktisk en veldig enkel kake kalt Sancha kake,som  man kan  finne  i nesten alle mat-butikkene her i Moskva, den ser  ut som en pyramide som noen har kastet hvit og brun maling på. Høres kanskje ikke veldig bra ut , men den smaker utrolig deilig. Så det jeg gjorde for å gjøre den hvit og brun malt pyramide kaken i butikken til å se ut som dette, var å lage en normal sjokolade kake, hule ut kaken så det ble et kake skall, skar  kakeinnmaten i biter og blandet de med rømme-vaniljekrem og ananas og la alt tilbake igjen. Hun ble veldig glad,  jeg ble veldig glad og forhåpentligvis noen vil gifte seg og leve gladelig alle sine dager.
-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin