Monday, December 6, 2010

Utfordring:)



Jeg har fått en utfordring av Lill-Therese som har en kakeblogg som er verdt et besøk!! Her finner du den kakebloggen.blogspot.com

Her er utfordringen -

4 matprogram jeg gjerne ser

*Cakeboss
* Chef Heston, kanskje ikke det programmet heter men :P
*Hells kitchen
*Hellstrøm rydder opp

4 ting jeg har spist i dag-
  
*Tandorikylling
*Nanbrød
*Salat
*Noen merkelige jordbær gummistenger

4 smaker jeg lengter etter-

*Salt lakris
*Smulteringer
*Mangolassi
*Epleslang epler

4 ting jeg ønsker meg-

*Større kjøkken
*Masse kake ting!!
*Ny komfyr
* En stor karamell  macchiato  fra Starbucks 

4 smaker jeg avskyr-

*Asparges suppe
*Slankemat
*Kvas( russisk drikk)
*Indiske søtsaker laget av linser

4 personer jeg utfordrer-

*  Elisabeth fra elisabeth-sweetcreations.blogspot.com
*Hege fra kakedesign.blogspot.com
*kakedesign.blogspot.com
*tonjeskaker.blogspot.com


 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin