Monday, April 2, 2012

Fantasi blomst-kake



Etter en lang ( alt for lang) stund  har jeg endelig laget litt kake igjen. Som alltid var det utrolig gøy, den var ikke til noe spesielt, bare for å få ut litt kreativitet og bake kløe i fingrene. Ikke den mest avanserte kaken heller, men det enkle er ofte det beste sier de :)Veldig mange synes det å bake selve kaken og lage fyllet  er den kjedeligste delen av kakelagingen , men jeg må si jeg virkelig koser meg med å lage selve kaken og fyllet også. Stort sett prøver jeg å finne på nye smaker og kombinasjoner  og det er alltid like spennende om det blir godt eller ikke :D  Denne kaken ble en Hvit kake med kanel karamelliserte solsikkefrø fylt med en kirsebær og appelsinkrem, det ble veldig godt og friskt( flaks igjen)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin